Maj preszjes, czyli wylaze spod kamienia

1 Jan

Hej hej helol, wlasnie sobie wracam na moje wlosci. Od ostatniego posta minelo jakies 4 miesiace, na chate wjechal nowy rok, sa tez tacy, ktorzy z chaty dostali nakaz wyjazdu w trybie now dla odmiany, a w moich potyczkach z zyciem pojawila sie nowa postac, o ktorej drzewiej moglabym powiedziec, ze jest mi potrzebna jak ksiedzu drugi chuj (wlasciwie to tak sie wlasnie wyrazalam), a jest to czlowiek-instytucja zwany bojfrendem. Nadal potykam sie z kawami flat white, choc w nieco innym towarzystwie, a na uniwerku zone mi Niemcy jebia, zas moj wykladowca bardziej interesuje sie moja opinia na temat Roberta Kubicy niz czterech stopni symulacji Bauillarda.

Mowiac krotko dzieje sie, ale ja juz Wam to    wszystko opowiem w swoim czasie. Na razie  witam w 2015, oby wszystkie nasze  postanowienia spelnily sie na odwrot, by  dopelnic tradycji.

IMG_20141205_143012

Leave a Reply

