Co ja tutaj robie, vol.nieskonczony

29 May

Czyli pytanie, ktore co i rusz pojawia sie w mojej bani, kiedy musze miec slownie do czynienia z przecietnym Angolem. Chyba utworze (w otworze) osobna kategorie na blogasku, w ktora bede wrzucac takie kwiatki, az zrobie se bukieta. (pamietajcie- w gwarze pomorskiej na tzw. zioma mawiamy “Hej, bukiecie!” pod zadnym pozorem “esie”, gdyz niesie to tresc w stylu “wacpan ubogi na umysle”)

W weekend mialam do czynienia z wieksza grupa reprezentatywna, na dodatek w roznych przedzialach wiekowych. Ze strony Angola plci byc moze meskiej w okolicach 40-stki padlo moje ulubione pytanie: skad jestem.

Odpowiedzialam rowniez zgodnie z kanonem:

-Zgadnij.

Ostatnie dwie szare komorki wykonaly u wielmozy kilka serii zderzen, by wykrzesac reakcje lancuchowa. Taki skalpel Chodakowskiej w wersji “przepalona zaroweczka”. Wtem…

-Rumunia?

51554d654803c_o,

“a nie, sorry, on tak na powaznie” 

-Nie.

-WIEM!

-Dawaj.

-CZECHOSLOWACJA!

Funny-WTF-meme-face

Oto krotki instruktaz, jak zaliczyc podwojna wtope za pomoca jednego slowa (“zostanmy przyjaciolmi” to wciaz jakby nie bylo dwa slowa), a przy okazji przypomnienie dla mnie, ze wlasnie w tym miesiacu mija trzy lata, od kiedy tu jestem, mam nadzieje, ze jakos udalo mi sie opoznic proces degradacji umyslu, w mysl zasady “jesli wejdziesz miedzy wrony, musisz srac na parapety”.

Moze to dlatego, ze odkrylam appke na smartfona z darmowymi ksiazkami (same klasyki, ktore juz nie sa objete prawem autorskim, jakies Dracule, Poe i inne Beniaminy Buttony, ale tez dobrze. No i Kamasutra w wersji angielskiej- albo zamierzam nia straszyc, albo kusic, sama juz nie wiem)

Czyli podsumowujac:

d863196238_ja_pierdole_kurwa

Leave a Reply

